onsdag 7 mars 2018

Sjukstuga, kläder och skåp

Hejsan hoppsan.
Här har vi lite sjukstuga.
Gubben är hemma med en dunderförkylning och Jennys familj har magsjuka.
Själv har jag inte drabbats än, peppa peppar.
I alla fall så händer det inte mycket.

Jag har beställt byxor.
Från EMP
Mycket i min smak av kläder, även om det kan tyckas vara för "ungdomligt".
Men det är helt i min stil till skillnad mot det som är mode nu.
Kommer runt den 22:a och jag längtar redan.





Mer som beställt är detta skåpet från IKEA.
Den ska agera skafferi.
Jag ska bara sätta tyg på insidan av luckorna sen.
Det gamla skåpet vill hyllorna till att rasa på, så den har som gjort sitt.
Skåpet kommer runt den 15:e.




Och jag måste bara få dela detta fotot på mitt äldsta barnbarn Celia 15 år..
Så vacker tös så det inte är klokt !


Inga kommentarer: