torsdag 19 juli 2018

Vilken Tur !

Ja, vilken tur i både mening som shoppingtur och lyckotur,
att vi åkte iväg på shoppingspree.
Ni kan aldrig ana vad jag hittade mycket som jag behövde och var helt medvetslös om ?!

Detta lyktset tex..hur har jag klarat mig utan det förr ? 



En lång tunika , som bara hängde inne på Lindex och såg billig ut.
Det går ju inte för sig, så den åkte med.



En stor burk för ris, som jag absolut måste ha till hundbenen.
Fattar inte hur det har gått utan risburk förr ?? 



Och hundbenen som ska ligga i.
Ena påsen ska dottern ha.



Hårnålar till mitt långa svallande hår som når strax nedanför öronsnibbarna.



Och hänglyktor !!!!..är ju bara ett måste !

Alla hem ska ha minst 47 av dom.



Fräscha rollar, när målarlusten ramlar över en.

Det kommer att göra det snart känner jag lite intuitivt.



Och så själva tätlisterna då.
Ena rackare till att vara dyra, men det får det vara värt.
Vi tog 2 för dom var så små...eller nåt.



Och när jag kom ut ur en av butikerna, så ser jag detta  på bakrutan !
Felicia är Benkes systerdotter, som gillar att hänga med sin morbror.
Jag blev bara så kär i det hela ! 😍
Såååå himla gulligt ! 😍😂



Klockan är redan snart 14:30.
Det är så skönt att dessa heta dagar bara rusar iväg.
Nu ska man bara fundera ut nåt lätt att äta till middag.
Återstår att se vad det blir !

Inga kommentarer: