lördag 25 augusti 2018

Lugnt i hösten

Idag har det inte hänt mycket.
Suttit barnvakt en liten stund till Milla,
medan mamma och pappa var och köpte födelsedagspresent åt henne.
Hon fyller ju 4 år den 29:e !

En snabb dammsugning av golven har jag dragit.
Men sen var det liksom inte mer.

Jag har jätteont i bröstryggen, ut mot sidorna.
Det kommer nog surt efter nu, allt mitt "grejande och fejande".
Så nu är det bara att lyssna på kroppen.
Lugnt, är vad som kommer att vara för mig ett tag framöver.

Passar bra att bara få mysa i soffan nu, när det är lite regnigt och murrigt.
Vi har förvisso haft sol på dagen, men nu mulnar det på igen.
Och så blir det så där mörkt och mysigt om kvällarna nu.
Jag älskar alla årstider, men det lutar åt att jag är mer för höst och vinter ändå.
Tänk bara julpynt !!!!
Ååååhhh !



Inga kommentarer: