torsdag 18 oktober 2018

Mera slingor

Jag fick upp dom 2 sista slingorna också igår.
En över trappan och en nere vid hötaket.
Fotade när vi kom hem , efter att vi varit ute en sväng, därav den "oinspirerade"stilen.
Ser bättre ut när det är kolsvart ute.
Skulle verkligen vilja att det fanns slingor med vit sladd,
för det är så fult när det svarta syns så mycket mot det vita i dagsljus.
Men när det är mörkt ser man det inte.




Annars blev det bara den sedvanliga städningen för min del
och sen vänta på att dom andra skulle komma hem efter att ha tagit ett sista farväl av Anders.

Jag fixade middag igen, så att Jenny och ungarna fick äta med oss.

Och tur var väl det, för det blev senare än väntat för dom.
Efter det var det ju liksom kväll igen så det blev inte så mycket mer då.
Häng i soffan till sovdags.

Idag funderar jag på att bleka håret lite mer och sen hiva i gråfärgen jag köpt.

Jag funderar bara än så länge, så vi får väl se vad det blir.
Mitt vad det är så hittar jag på något heeeelt annat denna
Torsdag den 18 Oktober.

Inga kommentarer: