onsdag 31 oktober 2018

Mittiveckan surr.

Idag har vi onsdag redan.

Dagarna har gått fort.
I Måndags hade jag tvätt på schemat , som tog hela dagen.
Och på kvällen kom Robin, Sinicca och lilla Luna på besök.
Hon går fler och fler steg för varje dag, lilltjompan !
1 vecka till så är hon 11 mån !!
Snart 1år !!
Tiden går fort .
När det närmande sig sovdags för lillan, åkte dom hem.

Igår hade jag städ-dag.
Bäddade rent i sängen och städade hela övervåningen och sen ner för att fortsätta där.
Jenny var förbi , först på morgonen för kaffesurr och sen senare på aftonen med barnen.
Gubben åkte till Bjurfors och hjälpte Micke att ställa in ved med traktorn.
Det var meningen att han skulle stanna där och se hockey,
men tydligen så snöade det så mycket där att han var rädd att inte ta sig därifrån
efter hockeyn, så han kom hem tidigare istället.

Barnbarnen har gjort en så fin Halloweenpumpa.
För första gången och fick till så fin !!!
Småttingarna hjälpte till att gröpa ur den och sen freebasade Celia till ansiktet !




Lånat foto från dottern.
Hon har verkligen tålamod och koncentration när hon gör saker som hon gillar,
mitt stora hjärta !
Nu står den på deras framaltan och lyser så fint !

Ja, Onsdag var det ja...
Vad denna dagen bjuder på återstår att se.
Det enda jag vet med säkerhet är att:
Ikväll är det Det Okända och det ska jag se !



Inga kommentarer: