lördag 20 oktober 2018

Shoppingspree med Jenny

Idag har vi Lördag och jag och dotran startade den med kaffesurr här hos oss.
Hon gick hem efter ett tag och gjorde sig klar för shoppingpree med mig.
Vi åkte iväg vid 11-snåret och kom just hem, när klockan visar 13:30.

Jag hittade massa villhöverhasaker.
Nya svarta längder till v-rummet, för sist tog jag ju fel, blev mörkgrå,
som dotran tog hem till sig.
Lampslinga följde med för dom har jag fluktat på länge, men varit för snål.

 

Gardinstänger köpta jag också för att vara säker på att det finns.
2 lyktor , små tomtar och en vinterängel följde också med, samt en liten "glasboll", med små växter i,
en silvrig vaskruka och grangirlanger 2st.



Jenny fick lite pengar att sprätta av mig också så hon hade med en hel del hon också.
Kul med nya saker och nu längtar jag ännu mer till att få börja julpynta.

Nu blir det lite städ och sen hitta på något att äta till middag
och ikväll ska jag nog sitta barnvakt ett tag till småtrollen Milton och Milla,
om nu Jenny orkar följa med på galej som dom är bjudna till.
Annars blir det bara Jonas som åker .
Vi får se hur det blir.

Nöjd med köp.😍

Inga kommentarer: