onsdag 21 november 2018

Gick inte med rött..

Så var det Onsdag och det röda blev inte långvarigt.
Var tvungen att ta bort det idag, för jag klarar inte av det.
Jag vet inte varför, för jag tycker det är så fint och mysigt hos alla andra.
Men det är som att jag blir stressad av det.
Så det fick bli vitt och grått istället.
Mer harmoni och ro, om man frågar mig.
Naturnära färger är mera jag.



Nån liten röd plutt går bra.






Fick upp runt v-rummets dörr också..





..och stjärnor , samt ljusstakar i fönstren.
Det är bara granen som fattas.
Får se om jag orkar mer idag eller tar det till helgen.
Imorgon ska jag nämligen vara med Milla, eftersom dom andra ska till Umeå lasarett med Milton
och det kommer en elektriker till oss, som ska dra elen färdigt för luftvärmepumpen.
Så jag är hemma hos Hedlunds med Milla, då är vi inte i vägen.




Inga kommentarer: