söndag 25 november 2018

Granen klädd och pyntat klart


Så var det färdigpyntat i vårt lilla "torp".
Hållit på nästan en vecka med att ta fram, flytta om, ändra och börja om.
Men nu är jag klar.
Hade såååå ont och värk i hela kroppen igår och det lär ska sitta i ett tag nu,
för normalt brukar det kännas bättre nästa dag.
Men i morse när jag vaknade så hade jag lika ont som när jag gick i säng.
Fast nu kan jag ju ta det lite lugnare med allt.
Det är "bara" en sjujädrans tvätt som måste åtgärdas och det får jag väl ta pö om pö till veckan.

Nya vita lurvkuddar i soffan


 

 

 




Inte samma tomtar som på tavellisten i hallen, för jag har 2 av varje


 



 

 


 

 


 

Så, nu är det fritt fram för " 𝅘𝅥♫ Hej tomtegubbar slå i glasen ♬♪ " hos oss !



Snön lyser med sin frånvaro än.

2 kommentarer:

Paula sa...

Så himla mysigt! =)

Disa E sa...

Tack Ballo :)
Jo, nog är det mysigt med julen och alla små mysbelysningar.
Synd bara att jag inte klarar av allt rött och så, för det är såååå fint hos andra.
Men , det får lov att funka med det "färglösa" hos oss om det ska pyntas alls. :))
Din gran ser bara urmysig och fin ut !