onsdag 28 november 2018

Snart slut på November


Så har vi kommit fram till Onsdag och den sista Onsdagen i November.

Idag har jag hängt upp dom nya pumlorna jag köpte igår från Rusta.



Vi var en bra stund ute på Solbacken med "Lillan" och Felicia.

Drygt 3 timmar tog det, för vi var på Rusta, sen på Ö&B och slutligen på Ica Maxi och handlade.
Och som sagt, jag köpte dessa fina pumlor nedan.
Det fanns vita med också, men dom har jag hängt i granen.



Gillar dom här genomskinliga med vita mönster på !



Det kändes som att någonting fattades innan och blev mycket bättre nu.

 

Julklappar till barnen hittade jag också , så nästan alla dom är klara.
Nu är det bara dom stora kvar som får nåt enkelt till hemmet, gemensamt.
Man får skära ner en del på dom större, när det är så många små, varav 3 fyller år också i December.

Jag har tagit fram en filé till middag i afton, för det ville gubben ha.
Så det blir grillad sån och pommes, med alla vanliga tillbehör.
Kommer bli sååå gott, för nu är det länge sen vi åt det.

Den sedvanliga städningen är gjord för idag och nu ska jag slappa en stund i soffan.
Blev en sen tv-kväll i soffan igår och ännu senare , eftersom man ju måste glutta på tv uppe också,
innan tittgluggarna ramlar ihop.
Så jag är lite trött och seg idag.
Det råder några PN:s snabbt bot på. ;) 



Inga kommentarer: