fredag 28 december 2018

Ett foto av ett foto...

Jo, jag har ju fått installerat skrivaren nu och har testdragit ut det första fotot
efter lite redigering med jasc paint.
Jättenervös var jag när jag skrev ut den...inte för att jag vet varför ?!
Men det kändes såååå himla spännande på dyrpappret och allt. 😱
För det är inte billigt med fotopapper.



Men men ...nu har jag spräckt den "oskulden" också och vet hur man gör,
så nu kan man inte mer än bli bättre, förhoppningsvis , på det,
efter att ha felat några gånger då.
Det är ju lite "mixtra och piffla" med ändringar av strlk på papper, m.m.
Men ju mer man gör, desto mer lär man sig.
Tur man har vanligt papper att öva på också...fast då far ju färgpatronerna också.
Så det blir inte som att man kan leka hur som helst utan måste verkligen välja sina tester.
Nåväl..första är dragen och nu ska här fotas framöver på ungar, hundar, katter och tapetsera väggarna med fotoramar av än det ena och än det andra. 😃
Såååååå KUUUUUUL 💕💖💕😍

Inga kommentarer: