lördag 8 december 2018

God Morgon..

.. Lördag före 2:a Advent !

Igår hängde jag en liten belysning på mitt lilla "träd" i hyllan i köket.
Blev så gulligt.



Sen åkte vi iväg på shoppingspree med Lillan och Felicia, igen.
Det blev ränn på lite olika ställen och vi avslutade med mat på BIG SMAJL :) !



Åh "härregud" vad det var gott !



Och vad jag köpte då..
Ljuslådan med text och doftljus med text.



Lyktan,,,


,, och den underbart goddoftande parfymen Police.



Det var Felicia som hittade den och det var ju bara att gå tillbaka till början av butiken,
fastän jag närmat mig slutet av den...för parfymen , DEN skulle jag bara HA !
*tur det gick att gena mellan hyllorna*

Det blev ju lite annat , som nya krukskålar till smågranarna på köksbordet,
en musmatta till mig, så slipper jag kartongbiten jag haft,
samt högtalare till gubbens dator och en extern discbrännare.
Pennställ med div tillbehör fick han också...och så var det lite julklappar och lite mat.

Skönt att komma hem och få sig kaffe efter allt spring.

Idag ska det slås in lite presenter och sen blir det kalas för lilla Luna !

Inga kommentarer: