måndag 16 december 2019

De' e' Nice !


Idag har jag stökat om på övervåningen.
Bäddat rent i sängen m.m.
Sen gick jag ner och städade den vardagliga på nedre våningen.

I vilopausen kollade jag div konton, som  jag brukar göra lite nu och då, när det närmar sig "betalaräkningartider" bara för att ha koll på läget.
Och på mitt personkonto hade det kommit in pengar som jag INTE väntat mig alls !
Jag har nämligen fått en återbäring från FOLKSAM !
Det har säkert många andra också, men så roligt när det kommer så oväntat !
Och jag som hade "en liten olycka" här tidigare i morse...jag "råkade" nämligen beställa en ny jacka idag och allt. 😌😏



3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det najs! Jag har oxå fått tebax...å Håkan me =)

Disa E sa...

Ja, men helt underbart...som en julklapp juh ! 😊
Vad kul att ni också fick !

MirandaMaräng sa...

Härligt med oväntade slantar och så bra när du nu klickat hem en jacka! :-)
Ha fina dagar!
Kram