tisdag 25 december 2018

Julafton 2018


Så var det julafton över för detta året.

Vi hade en mysig dag, med Robin ,Sinicca och lilla Luna som kom först.
Dom öppnade sina klappar och vi våra innan dom åkte iväg.
Strax innan det kom Jenny med sin familj så dom också hann träffas.
Barnen hade sina nya fina paddor med och skötte sig mycket bra hela dagen.

Strax började Kalle Ankas Jul och jag förpassade mig själv in i köket och började
förbereda maten till Kalle slutade.
Himla bra tajming, för jag var klar precis till kl:16;00.
JÖSSES vad god mat jag hade lagat.
Det enda som inte blev riktigt bra var revbensspjällen för det var så mycket fett i dom.
Men allt annat och min champinjonomelett !!!!..var gudomlig om man får säga så själv.
Om jag vore singel skulle jag vilja bli ihop med mig ;)

Vid 17-snåret hade alla ätit klart och det var dags för julklappar.
Jenny delade ut i år.
Alla fick massa braochhaochhimlaroligasaker och jag fick nog det bästa !!
Jag fick en fotoskrivare med fotopapper och allt !!!!

 

Vid 18-snåret ville ungarna få åka hem och ta fram sina klappar ur div förpackningar,
så jag och gubben kröp ner i soffan och hade mys resten av kvällen med lite glögg och gotter.
Jag knatade upp i säng ganska precis vid 00;00 tiden efter att ha avslutat kvällen med 2 avsnitt av
Tredje Ögat på Tv 4 Guld.

Efter jag har städat idag , så kommer jag att sitta ställa i ordning skrivaren och testa göra ett foto !
Ni fattar inte hur glad jag blev ! ❤
Tack Snälla !!!

God fortsättning på Julen !






Inga kommentarer: