onsdag 19 december 2018

Julen närmar sig


Så har vi Onsdag och vi närmar oss Julafton med stormsteg.
Fast innan dess ska vi hinna med ett kalas till.
Milton fyller ju år "danföredanföredopparedan."

Det ska inhandlas julmat, som jag och Jenny ska någon kväll här framöver, för att slippa trängas.
Sen börjar mission köksstökåbök med skinkor, karelestek, korvar, köttbullar och ja..ni vet.
Några julklappsköp kvar har jag, 2 st, alla andra är klara.
Full fart med andra ord.

Kom på i måndags att, nu kan jag fota Milton och Milla mer, när inte Milla längre har min mobil.
Hon får ju ha min gamla S7:a och "Youtuba" med.
Så nu blir det väl mer foton på dom också. :)




Onsdag var det ...får se vad jag hittar på ?!
Skulle behöva tvätta igen, så kanske det blir en sån dag ?!
Gubben har börjat jobba igen efter sin sjukskrivning, så jag har fritt fram här.
Det blir som svårt att "ta sig för" när han är hemma, om än det gått bättre än förväntat denna gången.
Men gamla rutiner ändras inte så lätt.
Vi hade ju 29 år Bröllopsdag i Måndags så det är mååååånga år av vanor som ruckas.
Vi går in på vårt 38:e ihop till våren.

Nog om det och åter till bestyren inför Julen....och då går det inte att sitta här .