tisdag 19 mars 2019

Bilden har inget med inlägget att göra.


Tisdag idag.

Den började med att gubben hängt hos svärdottern hela förmiddagen,
för där har det installerats luftvärmepump.
Och det var lite fixa innan, som att kapa till ett utstickande tak från väggen
(där det nån gång förvarats typ ved eller nåt)
för att ge plats på utsidan.

Jag har haft kaffesurr med dotran på förmiddan.
Sen har det städats och duschats och nu väntar jag på att klockan ska gå,
för 14:00 är det tid för cellprov på mig.
Inget jag ser fram emot , men längtar till det är över.
Och ikväll är en av mina favvokvällar med först
Trädgårdstider och sen Brottsjournalen med GW.

Den där shoppingen igår då ?
Jorå, vi åkte iväg då, för att köpa golvfärgen med den var slut på Jula.
Så jag kom hem med slevar, nytt duschhandtag, målartvätt, ny äggklocka och 2 t-shirt ?!
( som jag skrev...man vet aldrig vad jag villhöver )
Dom skulle få hem mer färg vilken dag som helst,
så vi kanske åker en sväng till efter provtagningen.

Ha en skön Tisdag !



Inga kommentarer: