onsdag 27 mars 2019

Lite nytt och Grattis






Go'morron.

Igår var det lite ränn och rant igen.
Och jag tittade in på Skopunkten och hittade dessa skor.





Det där "köp 3 , betala för 2" blev det inget av.
Jag tycker att skomodet nu är så fult.
Fula modeller och färger.
Så det fick räcka med 1 par, för det var det enda
som var närmast min smak och stil.
Sen var det lite småhandel , som t.ex snusstock m.m.

Och chokladhjärtan som tårtdekoration, mörk och vit sådan,
ville Sinicca ha för att överraska Robin när han kom från jobbet.
Dom firade nämligen 5 år ihop igår!



Grattis till er !


Idag ska jag nog försöka starta med renovering av sovrummet.
Plocka ner från väggar och spackla,
måla taklister och sånt...och hur mycket jag hinner och orkar idag...
Det lär väl ta nån dag, för jag är inte så pigg i kroppen,
så det får ta sin tid.




1 kommentar:

Brittan sa...

Jättefina skor precis i min smak får åka o kolla dem 👌
Kram 💖
bians.bloggo.nu