söndag 10 mars 2019

Lite uppdatering om dagar som gått.



I Fredags var Robin, Sinicca och Luna här hela förmiddagen.
Paulina E kom också efter en stund och ville ha kaffe med.
Mitt på dagen någon gång åkte dom hem till sitt och hos Edlund/Wikmans skulle Lisa hälsa på.
Vi skulle bli bjudna på mat där.
Kyckling och couscous och det senare har jag aldrig ätit men varit nyfiken på.
Men jag fick så ont i huvudet att jag inte orkade åka.
Söta som dom är kom dom senare på kvällen med en matlåda så jag fick smaka.
JÄTTEGOTT med den fräscha salladen och kycklingen till,
för själva couscousen smakar ju egentligen inte just nåt.
Kul, för nu har man provat det också. 




Ja, hela familjen Edlund/Wikman har vi hängt med flera dagar på raken nu.
Igår tex , kom dom också och hängde här och det var även duschtime!
Deras badrum är inte klart än , men båda mattor och väggar är klara ,
så nu är det el och montering av div duschar, blandare etc kvar.
Lilla Luna har surfat lite med min gamla mobil S7:an.

 

Snö har vi fått i mängder senaste dagarna.
Det har skottats i tid och otid.
Hoppas det stillar sig snart för vi vill ju ha vår vi också.
Mars är ju förvisso vintermånad här, men ändå.
Hur det än är, så är det trots snöandet bra mycket mindre snö än vi haft på senare år.

Söndag idag och inga planer .

Ha en skön avslutning på denna veckan.





Inga kommentarer: