onsdag 6 mars 2019

Onsdagen fortskrider


Dagen fortskrider, fortfarande med sol men kallt.

Jag och gubben har varit en sväng på Solbacken

och köpt lite gotter , 2 små glasvaser, 2 till orkidéer och lite annat.

En snabbsväng hem så gubben fick äta lite och sen skulle han skjutsa sin syster till
tandläkaren och jag hämtade Julia.
En skön liten promenad hem.
Nu stannar hon här till övriga familjen kommer hem efter sin tripp till Bastuträsk.

Det var en liten välkomstkommite som mötte mig i dörren vid hämtningen.
Julia och Samson tillsammans !

Ler och långhalm😍

 

Gott med ben hos mommo.


2 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Visst är det härligt att ha en "välkomstkommitté" när man kommer hem! Min kisse möter mig alltid och ska "berätta" vad hon gjort under dagen! :-)
Önskar dig en trevlig fortsättning på "Internationella Kvinnodagen"!
Kram

Disa E sa...

Dom är helt underbara , mina fyrfota barnbarn :)

Tack, men jag tillbringade större delen av dagen med huvudvärk...vädret slog ju om från sol till let och snö och då kommer migränen som ett oönskat brev på posten. :P
Idag känns det bättre än så länge...peppar peppar.

Kram och ha en fin Lördag :)