söndag 26 maj 2019

Morsdag och bordet



Jag fick väl såååå himla fint av min dotter Jenny idag.

Bäst som jag står i köket och penslar järnvitriol på bordsskivan som jag gjort,
så kommer hon in med denna fantastiskt fina bukett, doftljus och kort.

 


Tack min älskade stora skrotunge ! 💖💞💖
Älskar dig till månen och tillbaka och massa svängar runt universum!


*********

Bordet då..
Ben och övrigt är klara, men jag behöver mer järnvitr, för det tog slut och jag vill ha det mer grått.

 

Men det blir snyggt, om man frågar mig.




4 kommentarer:

Brittan sa...

Underbart bli uppvaktad på mors dag och så himla fint bord ☀️ �� ��

Kram från bians.bloggo

Disa E sa...

Ja, sonen kom senare med sin familj 💞
Tack, jag är nöjd själv 😊

MirandaMaräng sa...

Visst blir man så glad när ens barn uppvaktar på mors-dag! Jätte fin bukett!
Själv fick jag en urgod middag tillsammans med min son. . . som han kom med! :-)
Attans snyggt bord!
Ha en fin helg!
KRAM

Disa E sa...

Men hur mysigt var inte det då, middag med gossen 😍
Tack. Jag är allt bra nöjd själv. 😊
Ha en go afton och fin morgondag.❤