lördag 20 juli 2019

Öppna ögon...


..börjar det vara på små kissarna.
Dom växer så det knakar i lådan.

 

hur söt får man vara

 

Mamma Savannah börjar kunna ta små längre raster då och då från ungarna.
Men kommer alltid snart tillbaka för att vara med sina små.



Dottern har fullt sjå att försöka "avskärma sig", för att inte bli för kär.
Annars sitter hon där sen med 8 katter & 1 hund .
Kommer att bli tufft för henne när dom ska flytta till nya hem.
Förr var jag likadan, men efter all otur jag haft med katter,
så har det som fallit sig naturligt att se dom bara som söta små utan att vilja ha.
Jag blir inte "kär" längre, tycker bara att dom är söta men i övrigt "besvärliga".


3 kommentarer:

Brittan sa...

Men guu så söta ! Jag har varit skiträdd för katter men för nåt år sedan när jag var i Göteborg hos hennes dotter blev jag såå kär i en av deras katter en nakenkatt med päls Hiro .. nuförtiden tycker jag om katter har t o m varit kattvakt hos grannen ..

Kram ha en fin söndag ☀️
bians.bloggo.nu

Brittan sa...

Det ska stå hos syrrans dotter i inlägget glömde skriva det ...
bians.bloggo.nu

Disa E sa...

Ja, dom är fina.
Och speciellt när dom är små, är dom så vansinnigt söta även om jag gillar stora katter bäst. Men inget jag vill ha längre.

Ha en fin vecka, Kram !