lördag 24 augusti 2019

Vad dagen erbjöd


Jo, Robin ringde i morse och frågade om jag ville hänga med honom och hans familj på COOP Bygg.
Det ville jag ju så klart.
Jag hade Luna i vagnen med mig i butiken.
Alltså..den lampan vill jag ha i vardagsrummet ! SÅÅÅ SNYGG !!!

 

Efteråt åkte vi till Krysset, för familjen var hungrig.
(jag, Luna och sonen Robin)

 

Luna var hungrig och kunde inte vänta till pappa skurit upp maten klart.



Men till slut kom hon sig i egen stol och kunde äta.
Det som var godast ?!?!
KETCHUPEN !!!

 



 



 

Så himla gott att det inte hjälpte att maten serverades i en liten fräsig taxibil.
Nåja..hon åt ju faktiskt av det också..men ketchupen var helt klart bäst. 😂



Jag och Vega då...
Jorå, vi tittade på medan dom andra åt.
(jag äter ju inte varken frukost eller lunch, det bara liksom inte går)


 

Efter det åkte vi till Jack's där det blev småhandlat lite,
sen hem och få sig kaffe.

Nu börjar klockan närma sig eftermiddag och vad resten av dagen bjuder på...
tjaaaa, som det känns just nu, skulle det inte kännas helt fel med "soffslappardag".

Inga kommentarer: