tisdag 3 september 2019

"Datorspunk"....

Idag har vi Tisdag. 
Min dator har fått "spunk", efter en uppdatering igår, så det kommer inte bli många bloggar här på ett tag. 
Gillar inte att blogga via mobilen .

I alla fall så,... Jag har målat om 2 stolar idag.
Dom 2 med svart sittdel,  så nu är alla helvita. 
Blev dock inte så bra,  för jag målade ute och färgen torkade fort samt att solen bländade mig så jag inte såg så bra. 
Men det får duga till en annan gång när jag har orken att skrapa slipa och måla om alla.  
Det har jag definitivt inte nu.

Lite foton på kök och flaskorna jag sprayade och mitt "konstiga verkhörn".






Nu ska jag lägga mig i soffan och vila för jag mår inte bra.
Ont i huvudet igen när solen tittar fram efter allt regnande. 

3 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Det tycks drabba många just nu. . . har läst fler bloggar med liknande problem eller helt kraschade datorer!
Huuuu!!!Man är ju sååå beroende och allt kan ju inte nås via mobilen!
Jätte mysigt kök du har och fint med alla stolar vita!
Ha det så bra!
Kram

Disa E sa...

Ja, vi misstänker att det hände nåt i samband med blixtnedslag, då datorn slogs av pga elavbrott.
Sen har den några år på nacken också.
Tack 😊 Jag är ju lite galen i vitt och hakar sällan eller aldrig på trender. Definitivt inte den som är nu med alla mörka trista färger.
Kram 💕

Brittan sa...

Snygga blev dina stolar i ditt hemtrevliga kök och konsthörnan är sååå mysig, du kan verkligen göra mysigt 👌

Hoppas du mår bättre kram ♥️

bians.bloggo.nu