onsdag 22 januari 2020

Färdigkalasat !

Så var det kalasat hos sonen.
Småflickorna var glada och Luna lite överspelt över att det kom folk.
Lite purken blev dock Luna när inte presenterna var till henne.😃

 

Hittade så fina passande tulpaner i lila som fick följa med till Robin.
Bättre än rosa, vita eller röda till en kille, tycker jag.

 

Sinicca hade gjort sin hemmagjorda MYCKET goda smörgåstårta också.
Jag fick en jättebit och hela slank ner.
Luna pyntade med en liten risa/vitrandig vimpel.
Ljuset satt Sinicca dit, "för man måste ju blåsa ut" 😉😃



Lilla Vega fick smaka smörgåstårta med pappa Robin och "dashdash"=
farfar och smackade med tungan och sa nam nam, varje gång hon fick en tugga.
Äntligen verkar det vända med magen, även om hon får lite "knips" nu och då.
Men hon har inte, mig veterligen, kräkts nåt mer.
Älskade söta unge😍😘💖

 

Jag har duschat och sitter i "jamasen" och ska kasta mig raklång på rygg i soffan
och invänta Diagnosis Murder på tv 4 GULD.
Först ska jag bara ta en huvudvärkstablett, men sen så....

*Vad Robin fick ?
Jo han fick en IPhone-mobilhållare, 4 stora mjölkchokladkakor och 4 flaskor Pepsi Max....onyttig ja, men han surrade om sitt sug för just mjölkchoklad för några dagar sedan...nu har han så han klarar sig en stund.
😏😉



2 kommentarer:

Brittan sa...

Men guu så god smörgåstårtan ser ut !
Ha en fin fredag å helg.

Kram från bians.bloggo.nu

Disa E sa...

Den var MYCKET god !
Hon är väldigt duktig på just smörgåstårta...matlagning överlag är hon...sonen också duktiga på.
Kram tillbaka.