lördag 25 januari 2020

Fortsättning Lördag.







Nu blev det ändringar på tidigare planeringar här.
När jag avslutade morgonbloggen,
så kräktes gubben !
Så det blir nog inget Luleå för honom nästa vecka ?!
Vi får avvakta och se hur det blir.
Han säger själv att det känns mer som matförgiftning än magsjuka dock.
Jag har i alla fall gjort i ordning vätskeersättning
och tagit fram insulinsprutan,
för nu får han ju inte ta metforminet.
(han är diabetiker)

Jag har inte drattat dit.
Jag brukar inte få magsjuka.
Men man kan ju aldrig vara 100% säker.
Jag har ju varit runt alla andra, både barn och barnbarn,
 nu senaste tiden, som haft magsjuka och inte blivit smittad.
Och gubben hade ju för några veckor sen
utan att jag fick då heller.
Men som sagt...man kan aldrig vara riktigt säker.
Så jag får också avvakta.
Det bör väl komma i så fall inom 48 timmar.

Japp..så har vi det.
Jag hoppas ni andra har det bättre
och håller hälsan utan att bli sjuka.



Inga kommentarer: