måndag 20 januari 2020

fortsättning Måndag...

Jag har feber.
Mår inte bra alls och jag antar att jag blev smittad av Milla,
som var här med feber och förkylning.
Jenny har varit förbi på förmiddagen och hon mår inte heller bra.
Så det blir till att ta det lugnt och ligga hela dagen, 
med tv:n som sällskap.

Annat sällskap har jag också haft på morron.
Lilla Vega och mamma Sinicca kom en stund efter dom lämnat Luna på dagis.
Vega är sakta och säkert på bättringsväg efter sin magsjuka.
💖 !Sötare trollunge får man leta efter! 💖


 



Dom 2 sistnämnda gick hem för en liten stund sen.
Och nu ska jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

Brittan sa...

Ja hon är en riktig trollunge så söt !
Kanske det var febern som gjorde att du fick blåsorna.

Krya på dig nu
Kram från bians.bloggo.nu

Disa E sa...

Nej, det i munnen har jag haft länge, sen före jul.
Just nu, på morgonen känns det lite bättre.
Peppar peppar att det håller i sig.
Tack och Kram tillbaka .