tisdag 21 januari 2020

L.O.V.E !

Vi har Tisdag morgon och jag vaknade redan vid 5- snåret,
men låg kvar till 05:30.
Det var lite svårt att somna om eftersom det blåser kraftiga vindar
och vår skorstenskupa låter illa då den inte är fastskruvad utan rör sig vid blåst.
Så det "bångar" och bankar hårt i taket.
Jag har mått bättre direkt på morgonen, men känns som att det blir lite sämre igen.
Hoppas att det inte blir det, för jag har ingen lust att ligga en dag till.

Gårdagen blev ju en dag i soffan och jag menar hela resten av dagen efter att 
Sinicca gått hem med Vega.
38,1⁰ visade termometern och det efter att jag tagit Alvedon,
på eftermiddagen, så det var säkert lite högre.
Men när man tittat lite i mobilen och sett att man fått
meddelande och öppnar....och ser man dessa 2 karamellsockersöta små systrar..
ja, då mår man helt plötsligt mycket bättre ! 💖

 




Jag var ju bara tvungen att lägga på lite extra på fotona.
Och visst är det väl ett lustigt sammanträffande att deras initialer sammansatta blir
LOVE !
Det var faktiskt Jenny som upptäckte det, när jag hade satt in foton av Luna och Vega i LOVEramen

Inga kommentarer: