tisdag 28 januari 2020

Snö,skotta, städa...

Tisdag idag och det snöar och snöar.
Nu först börjar det likna en vinter här.
Jag har just kommit in efter att ha varit och kört av altanen med lillslungan,
samt en gång fram till garaget så gubben tog sig dit för att ta ut
storslungan och han är ute och kör av infarten nu.
Det lär nog blir flera svängar i dag för det snöar ganska ordentligt.
Tänk , vid det här laget brukar vi ha massor av snö.

Vänsterfotot är idag och till höger 24 jan 2017.
 
**Här blir det en lång paus, för Sinicca kom med barnen och sen städar jag och skurar**

Städat och skurat golv, samt storstädat badrummet,
efter Sinicca gick hem med ungarna.
Skrev i tidigare inlägg att jag skulle klippa håret,
men orken infann sig inte.
Får se om det blir i afton, för min rygg har tagit stryk av städandet.
Vila ett tag ska jag i alla fall...sen om det blir resten av kvällen , får tiden visa.



Inga kommentarer: