onsdag 26 februari 2020

Fettisdagen

Det har inte hänt mycket här, som vanligt.
Så det blir skralt med bloggar.
Men igår hade vi i alla fall fettisdag.
Och för att vara lite hälsosamma😇, så åt vi blodpudding till middag,
med stekt lök till...*host* ..vadå ? 👀
Och till efterrätt blev det då Semla !😋



Och efterrättens efterrätt blev mintstång😊



Så gott och så mätt så jag var alldeles stinn i magen länge efteråt.

Min "konstigaverk"hörna har blivit en blomhörna.
Tagit fram mina gamla fuskväxter och ställt/hängt där.
Vad jag tycker om det ...vet jag inte riktigt.
Det får vara nån dag till, så får vi se om det blir annat
eller blir kvar ?!🌴🌵


1 kommentar:

Herr Nilssons Fru sa...

Men vad tusan - allt försvann ...grrr
Börjar om från början.
En helt sockerfri dag. Semla, blodpudding, lök och mintstång. Allt hur nyttigt som helst :)


Blev jättefint i blomsterhörnan - glöm inte vattna bara ..hihi

Kramiz

Vet inte varför detta inte funkar helt plötsligt....grrrr.