lördag 22 februari 2020

Lördag efter shoppingdag

Igår var jag och Jenny (dottern) på shoppingspree.
Jag hittade lite till hemmet, som dessa svarta bordstabletter.
Hur länge dom nu får ligga kvar ?!


2 söta små fuskväxter att ha på vardera bänk i köket.
Jenny fick också 2 st.


Kuddar med tofsar.


Och 2 nya badrumsmattor.


En till dammsugare, av samma som jag redan har, till övervån.
Den som var på övervåningen, också Electrolux , fick Robin ta och jag tar deras
Volta, som är en sämre , att ha i tvättstugan, för där duger den bra.

Sen har jag flyttat om lite här hemma.
Vita spegeln hänger där den svarta var och bokhylla och skänk
har bytt plats i datarummet.


Svarta spegeln har fått flytta in i hallen.


Ja, det är sånt jag pysslat med under veckan som gått.

Idag har jag egen "kuppe", för gubben åkte till Piteå och blir kvar över natten
hos en kompis som bjudit hem på mat etc.
Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt, men det lär dagen visa mig.
Vädret är i alla fall strålande vackert med sol som skiner
så det står härliga till.

Vi har Lördag !



2 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Så fint det blev! Ja man behöver bara byta plats så känns det som nytt!
Mycket vitt. . . .snyggt!
Ha en fin söndag!
Kram

Bi sa...

Du har så mysigt/trevligt hemma hos dig, kul med lite nytt !

Kram från bians.bloggo.nu