onsdag 11 mars 2020

Hur blev det då ?

Vi har Onsdag och ett gråmulet Skelleftehamn idag.
Ska bläddra mer i trädgårdstidningen , som kom igår.
Ögnade igenom lite fort igår.
Vad jag längtar till vår och sommar !


Och så sofforna då och möblemangsbytet.
Jo, så här såg det ju före.
Litet bord där det inte rymdes mycket och lågt,
väldigt obekvämt, men ser ju okej ut.


Och efter då, med den ljusare soffan.
Den tar upp nästan hela vardagsrummet på längden,
men i.om att den är så ljus så känns rummet större.
Bättre med utrymme på bordet också, när det blev större.






Jag är supernöjd och så glad att jag bestämde mig för att köpa den.
Gubbens rum har jag inte fotat, för där ska det göras om, målas och möbleras.
Fast det får jag ta itu med längre fram för nu har jag ingen ork.



3 kommentarer:

Bian sa...

Jättefint blev det du har verkligen smak för design !

MirandaMaräng sa...

Blev ju jätte mysigt efteråt. . . rummet ser mycket ljusare ut också med andra gardiner!
Kul att ändra lite!
Ha en fin Helg!
Kram

Paula sa...

fint som tusan! =)