lördag 26 september 2020

Mattbyte

Jo, vi skulle ju köpa en till likadan matta till datarummet
som jag hade under v-rumsbordet och vi åkte iväg mot Solbacken.
Men när jag kom in på RUSTA , så ändrade jag mig och tog en annan att
ha i datarummet istället.
Fast...när jag kom hem , så ändrade jag mig igen och lade den nya under
rumsbordet och tog den andra in i datarummet.



Blev bättre så tycker jag !

Ica Maxi gjorde vi en liten "storhandling", på div förnödenheter.
Så skönt att ha det gjort .
Men det var jobbigt för mig att gå, för det här lichen ruber planus, som jag fått
har blivit riktigt elakt och fötterna ser hemska ut.
Så det blir som om man har världens skoskav som 
svider och värker när man går med skor.
Det var l.j.u.v.l.i.g.t UNDERBART att komma hem och ta av både strumpor och skor,
kan jag lova !!!
Korta sträckor går bra, men det blir mycket spring i butikerna.

Nu har jag i alla fall gjort den dagliga sedvanliga och ska lägga upp fötterna
och låta dom få vila.
Senare ska jag sen göra tacos till middag.
Det blir mumma.

 

1 kommentar:

Brittan sa...

Men så tråkigt med fötterna och ha värk dessutom ! Hursom så blev det jättefint med mattorna å kul att ändra lite i hemmet så man blir nöjd 👌
Trevlig lördag 💛

bians.bloggo.nu