fredag 25 september 2020

"Pyssel" och barnvakt.

Vi har en solig och fin Fredag, bortsett blåsten.
Jag har haft Sinicca här med småflickorna på förmiddagen.
Sen har jag gjort den sedvanliga städningen.

Vi har ju hösttider nu och då blir det så att ,
jag sitter ofta och gör bilder med mitt Jasc Paint Pro 9.
Skulle väl behövas uppdateras till nyare program, men det duger åt mig
och jag gillar att mixa med det.
Så det är vad jag ofta pysslar med nu, om dagarna.
Halloween lurar ju om hörnet och om ca: 1 mån är vi där,
så det är tex såna bilder jag gör.
Både "blinkisar" och annat.

Om en dryg timme ska jag gå ner till minstingarna
Luna och Vega och sitta barnvakt i tiden som överlappar
mammas och pappas tider.
Sinicca börjar vid 16-tiden och Robin kommer hem runt 16:30.
Så det blir ju inte så länge, så om gubben orkar efter sin
arbetsdag, tänkte jag att vi kanske kunde åka på Solbacken och handla.
Vill ha en till likadan matta till datarummet som i v-rummet,
eftersom dom "hänger ihop" och så behöver det handlas hem mat.
Så får se hur han orkar ?!

Vill ni se vad jag pysslar med för bilder så klicka på bilden här nedan.




 

Inga kommentarer: