fredag 1 januari 2021

En kort natt



Så är vi inne i 2021 och det blev en kort natt och arla morgon.

2020 slutade som det var...skit.

Vi satt och tittade på tv jag och gubben och precis vid 00:00
blev vi utan både tv och internet.
Tur vi har boxer lådan , så tv gick att se.
(annars har vi IP-tv via app i smart-tv)
Men internet var borta och kom inte tillbaka.
Vi fick hem papper för ganska precis 1 månad sen där det stod
att vi "sagt upp abonnemanget".
Det hade vi ju inte så gubben ringde och kollade upp vad det var frågan om.
-Nej men ni finns kvar och det blir ingen ändring.
Fast det var precis vad det blev.
Så gubben har varit vaken hela natten och väntat för att se om det kom tillbaka,
men det gjorde det inte , så han fixade nytt via telefon internet hos Halebop.
-Jag tänkte att det är bäst innan du kom ner,
 för om det inte finns internet blir du ju galen

Tänk vad han har låga tankar om mig😣....och vad rätt han har ! 😏😇

Natten blev kort.
Jag gick upp i säng vid 01:00 och vaknade 05:26.
Så jag har väl sovit 3½ timme, efter lite tv-gluttande i sängen också.

bilden har inget med inlägget att göra


GOD MORGON och 
God Fortsättning på Nya Året !


 

2 kommentarer:

Paula Aunesdotter sa...

God fortsättning och kramar till er båda! =) ♥

Disa E sa...

Detsamma till er alla 5 ♥