söndag 17 januari 2021

Söndag med Louie

Här lunkar dagarna på i stilla mak.

Vi var hemma hos sonen igår och tog med Sinicca på ICA
för att handla hem lite påfyllning i våra skåp.
Och jag tog med lille Louie hem över natten.
Han är så mysig lille parveln. ❤

 

Han fick välja var han ville sova inatt och han valde vardagsrummet.
Bra för mig för då kan jag kasta mig runt i sängen utan att vara rädd 
att platta till lilleman.

I morse vaknade jag av att han skällde.
Så jag gick ner och där var Julia med matte Jenny.
Jenny har ju egen nyckel och hade "brottat" sig in här.
Ingen diskret "inbrottstjuv", som gubben sa.
Jo, man måste som brottas med dörren för att komma in, för den fryser fast hela tiden.
I alla fall så...vi har druckit morgonkaffe och vaknat till.

Gubben ska snart iväg till Bjurfors och rädda det som räddas kan
på gården då "-det körts sönder mer än vad det skottats snö" hos Micke 😀
Jag ska börja göra små ändringar inför möbelbytet i köket.
Längtar så till det kommer.

Ha en Fin Dag


 

1 kommentar:

Brittan sa...

Ska bli spännande se ditt möbelbyte 👌
Kram å ha en fin söndag

bians.bloggo.nu