torsdag 4 februari 2021

Födelsedag...

... utan firande , blev det igår.
Men jag fick en fin tulpanbukett av Jenny!
Så härlig fräsch skir-rosa färg så den ser krispig ut.
L💝VE IT !



Syrran Mia skickade en slant också som tröst pga "coronaisolering".
(vet ju inte svaret än)
Så jag beställde dessa tofflor i present, åt mig.



Jag har ju bara köpt dessa billigare varianter, som man nöter ut på nån vecka
och det blir ganska dyrt i slutändan, då jag , mer eller mindre ordagrant är en "toffel".
D.v.s , jag går i tofflor hela dagarna hemma
och hemma är jag största delen av dagarna.

Tempen i morse var på 37, 4 och har inte känt av något i natt.
I går eftermiddag hade jag 38, 2 och det var runt 16-snåret.
Det var också då jag tog Alvedon, så nu får vi se hur det "urartar" sig under dagen.
Jag är ändå lite lur på att det inte är corona !?
Fast först ska svaret ges, innan jag återgår till "normalt liv", ergo
utan munskydd, storstäda toa efter varje besök, torka av ALLT jag rör vid,
tvätta och sprita händerna efter VARJE gång jag rört vid nåt.
Det är inte klokt vad fort det går att torka ut ett par händer ?!
Dom känns som kartong när jag för dom mot varann
och jag har knappt känsel i dom 😄
Handkrämer hjälper ju lite för stunden, men det behövs starkare kräm.
Typ ...cocosfett ?!?!😕
Kanske man kan få någon att åka på apoteket och köpa militärens kräm ?
Vi får se.

Vi har Torsdag och ikväll är det säsongspremiär för EFTERLYST igen!
Det ska jag se.

Ha en Fin Dag !



 

Inga kommentarer: