onsdag 10 februari 2021

Kämpa på

9 dagar....
Nio dagar med feber och corona.
Just nu är jag feberfri, så det börjar nog sakta gå åt rätt håll,
 för tidigare har jag inte haft under 38 grader,
men senaste 3 dagarna har jag haft feberfria stunder.
Det vara dock inte så länge, men dock så känns det som att det går åt rätt håll.

Värk i kroppen, ont i huvudet och ögonen känns som stenkulor
och det gör ont att titta åt sidorna.
Jag och sonen verkar ha drabbats hårdast medan hans övriga familj är frisk.
Gubben mår bättre än mig och har oftast normal temperatur,
med korta feberavbrott.

Vi kämpar på och hoppas det går över snart.



Sköt om er och ha en Fin Dag

 

3 kommentarer:

Unknown sa...

Krya på er

Disa E sa...

Tack till vem du nu är 😊

Nicki sa...

Hoppas verkligen ni mår bra snart.. Jag fick stå ut med skiten i sex veckor.. Feber i tre veckor mellan 38 och 39 men jag kom aldrig upp i 40 som min sambo gjorde.. Jätteont i kroppen yrsel fick hålla i mig i väggarna när jag gick upp.. Åt ingen mat första två veckorna gick ner fem kilo på dom sex veckorna.. Svårt att andas på nätterna så fick sitta upp halva nätterna.. Jag hoppas verkligen att jag slipper fler omgångar av skiten �� biverkningar Har fortfarande ont i kroppen och tappar massor av hår.. Mitt långa hår har dessutom gått av under öronen på sidorna och det har blivit så tunt det ser för jävligt ut.. Det är en biverkning av Corona och börjar efter ett par månader.. Jag blev frisk i mitten på september och håret började trilla i slutet på november.. Hoppas du slipper det.. Krya på er nu kram Nicki..