onsdag 24 februari 2021

Sista Onsdagen i Februari.

 

Ja, vi närmar oss slutet alltmer, av Februari månad
och går mer och mer mot ljusare tider.

Vi ska få plusgrader här uppe fr.om i morron och mot helgen.
Det är efterlängtat för jag är så såååå trött på all snö som kommer.
Det snöade hela dagen igår och det kommer mer idag.
Var just ute och skottade av altanen igen.
Det är så mycket att det finns ingenstans kvar att dumpa av det.
Så plusgraderna är välkomna och jag hoppas och tror ändå
att det kommer att tina ganska fort, för det har ju i alla fall,
guskelov, varit väldigt fluffig och kall snö, så det ligger inga islager under.


 

Annars, så blir jag bättre och bättre för varje dag som går och orken 
har återkommit riktigt bra.
Jag städar och sjåar varje dag och som idag tex, så gjorde jag en liten
ommöblering i hallen.
Jag blir trött fort, men förmiddagen har jag bra med ork och passar på
att göra så mycket som möjligt då.
Och blir det nu bara plusgrader ute så kan man kanske sitta på altanen och
njuta av lite sol med en kopp kaffe.

Ha en Fin Onsdag !




 

Inga kommentarer: