torsdag 11 mars 2021

En sväng...


...på Solbacken, har vi gjort idag.
Bytte in kolsyrepatron på Jula och köpte mer av mina favvotrasor.
Ja..det ska stå trAsor för det var vad jag köpte och inte trosor.
Sen en sväng in på Ö&B för att köpa hem mera snus.
Köper stockar där för dom har billigt.
Där låg väl dessa söta små hönor och bara väntad på att bli upp-plockade.
Jag var ju inte en sen att ta åt mig.
Så nu får dom pryda bordet ett bra tag framöver.
Ska plocka in lite ris och hänga på miniäggen och fjädrar också sen.
Inte idag, för det är kallt och snöar och inget mysväder alls.



Så mysigt att påskpynta 😊

Ha en Fin Torsdag !

 

2 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Har du redan börjat påskpynta. . . jag försöker hålla mig några veckor till! :-) Men man blir sugen när man ser alla tuppar o hönor som börjar visa sig!
Ha det så bra!
Kram

Disa E sa...

Jag har bara dessa söta höns framme, men tänkte pynta i år.
Har knappt nåt påskpynt alls för som jag skrev, så brukar jag inte pynta till påsk.
Att pynta nu är det mååååånga som redan börjat med för länge sen, så även om jag hade börjat så hade jag varit sen , jämfört med många andra.

Längtar faktiskt att börja. :)
Det var länge sen sist.

Kram