måndag 29 mars 2021

Trögt...

Jo, det går trögt med rivandet i köket.
Man tycker sig ha sån ork innan man börjar,
fast när det kommer till kritan så är den näst intill 0.
Jag kom inte så mycket längre än gårdagens blogg, sen tog det stopp.
Man är inte 20 längre...inte ens 47. 👀
Fibromyalgi och efterslängar av covid-19 gör ju inte heller saken bättre.
Nää.. det får bli lite riva idag också, fastän nacken är så ond
och ryggen skriker nej samt att övriga kroppen rentav strejkar.
Meeeen... jag får ta en list här en list där och en golvbräda här och en där.
Så jag är förhoppningsvis klar i morgon bitti, när sen Micke kommer ?!

Gubben ja...han är tyvärr i sämre skick än mig och klarar inte av att böja knäna
som det blir väldigt mycket av vid golvbyten.

Nej..det här duger inte.
Ska det bli nåt gjort så är det väl bäst att sätta igång.
Jag har ju "bara" 12 timmar på mig. 😏


*bilden nedan har inget med inlägget att göra, mer än längtan efter vår*
Från min scrapbooksida. Länk finns ovan blogginlägg..

 

Inga kommentarer: