måndag 24 maj 2021

Du ska inte tro ---

(foton från tidigare somrar)

--det blir sommar, ifall inte nån sätter fart.
Och det är precis vad jag tänker börja med .
Jag tänker gå ut och börja plantera ut växterna ur växthuset,
för nu är jag redigt less att vänta på bättre väder.
Det ser ju ut som att det kan bli lite varmare i veckan i alla fall.
"Upp" mot + 9 grader...jösses, lite mer än i kylskåpet. :/



Även om det nu inte blir varmare , så ska dom ut ändå.
För jag vägrar gå ut i växthuset för att vattna mer och sköta om dom.
Ska dom dö, så kan dom lika gärna göra det ute i så fall.
Jag har ju ingen värme till dom längre där inne heller,
så det är ju inte som att dom är mer skyddade från kylan.
Lika kallt där som ute och dom ser ju ändå rätt okej ut.
Inte jättefina, men dom tar sig väl om det blir lite värme
och som sagt...annars får dom väl frysa ihjäl.....



Japp... på sommar'n och gör lite somrigt, för då kommer blommorna snart.

 

Inga kommentarer: