lördag 26 juni 2021

En trött Lava...

... är det nog som familjen får hem, så småningom.
Vi har kastat boll, jag vet inte hur många gånger nu, med vila mellan varven.
Man måste stoppa lite nu & då, för hon kan fortsätta tills hjärtat lägger av annars.






Gott med kallt vatten efter allt spring.



Alltså. Som jag älskar denna hunden.
Inga problem alls med att ha henne lös, när hon är själv.
Följer mig överallt dit jag går, men går jag längre bort, som till mjölkpallen
vid infarten där det står blommor, som skulle vattnas....
då stannar hon inne på gården och väntar tills jag kommer tillbaka.
Följer mig och tittar på blommor och hon tar en tugga här och där i av gräset.
Sätter jag mig i en solstol , så lägger hon sig antingen bredvid eller under stolen.
Hon är helt underbar. ❤
Tror förbaske mig inte att dom får tillbaka henne nåt mer !😏

 

Inga kommentarer: