tisdag 28 september 2021

Kom igång ändå

Men så kom jag väl igång i alla fall med tvättstugan och väggarna där nere är målade klart.
Bättrade ju bara på där det var fult och målade över det bruna.
Golvet blir nog inget av ännu i alla fall, för jag hittar inte igen färgen, som jag ju ändå tänkte måla
 för-rummets golv med. Så det får väl bli längre fram...igen.
Jag har varit nere och skurat upp golven och väntar på att det ska torka för att sen skura ett varv till.
Torkat av maskiner m.m också och även det ska tas ett varv till , så det är riktigt rent där nere sen.
Och sist blir det att "piffa" till så gott det går i en gammal tvättstuga som aldrig blivit renoverad.
Vill heller inte ha sånt där nytt och modernt utan hellre mer gammaldags, fast uppfräschat.



Just nu har jag en liten vilopaus, innan jag tar mig i kragen och går ner och fortsätter stöka runt.
Skönt när det blir rent och lite fräschare än innan. :) 
För jag blir ju nöjd och det är ju det som är huvudsaken.

 

Inga kommentarer: