torsdag 9 september 2021

Morognkaffe och bloggfix.

Och denna dagen startade med att läsa lite i gårdagens kommande trädgårdstidning.
Mycket höstfint bjuder det på och jag får lust att piffa till altanen, men inser också det otacksamma med det.
Så jag låter helt enkelt bli det, när det ändå sen göms under snön. Men fint är det.



Jenny har varit här på förmiddagen och vi drack kaffe ihop och surrade och det blev tal om hennes
nystartade blogg, som handlar om hennes tankar i ett rörigt huvud.



Så jag blev sittandes med att fixa till den med header och dylikt på morgonen och blev precis klar
med allt... såvida hon inte vill göra ändringar senare, men det tar vi då.
I alla fall så skriver och berättar hon om sitt liv med tankar hos en med ADHD/bipolär diagnos.
Att vara mamma och att räcka till, när man knappt orkar med sig själv.
Finns det intresse så kan man läsa  >HÄR<
Kan nog finnas många som vill läsa om hur andra med liknande diagnoser har det .

Japp... så har min dag börjat och här sitter jag ännu i pyjamasen, för jag inte kommit längre.
Det tar ju sin lilla tid att göra header, sen lägga in och länka, samt ordna med layout och tema.
Men nu ska jag väl ändå komma vidare i denna dagen.
Börja med att klä på mig till exempel.

Inga kommentarer: