onsdag 22 september 2021

Onsdag i September


Nu var det några dagar sedan jag skrev något här.

Men som vanligt har det inte hänt något särskilt, mer än att jag gjort det vanliga städet och Jenny varit på kaffe om morgnarna. Badrummet har fått sig en ordentligt stortvagning däremot, med bytt matta m.m, sådär som man gör när man storstädar av något. Gubben har fixat hem stålrör, så nu ska han börja göra taket över vattenluftvärmepumpen, som skydd för snö som det ju kan bli mycket av här uppe hos oss. Tvättat har jag också gjort...betat av berget med kläder.

Jag har nog kommit in i ett skov igen, för jag har så väldans mycket ont i kroppen just nu. 
Armarna domnar bort och blir kalla, som om det vore blodstopp i dom och... jag allting gör bara så
mycket mera ont nu, som det brukar göra vid skoven, som stadigt trappar neråt. Alltid lagom till
säsongskiften också. Men men...det brukar ju stilla sig när man gått nog länge med det och "vant sig".

Annars i övrigt har det inte hänt något nytt.  Jag har hjälpt Jenny lite med header i nya bloggen och så
och sånt tycker jag är roligt att göra. Mixtra med bilder, klippa ihop och ändra...ofta bara för att det går.
Och nu närmar vi ju oss vinter. Vinter och julbilder är ju allra roligast och det är sånt jag lägger in på:

min Digitala Scrapbooksida

Mittiveckandag idag som heter Onsdag.
Vad jag hittar på får vi se.


 

Inga kommentarer: