fredag 4 februari 2022

Hyllan hänger

Jo, men jag fick ju upp hyllan till slut och den hamnade inte där tanken var från början,
ovanför skänken utan den hänger över köksbordet istället.




Tanken var att jag skulle få dit lampor på undersidan, men det gick inte då hyllan är i metall,
så jag hängde bara kökslampan högre upp och hyllan under.



Jättenöjd med hur det blev och som lön för mödan så fixade vi gårdagens rester av kinamaten
till lunch och det var mycket gott, även om det friterade blir lite mjukt.
Men det gick ner utan knössel. ;)



Så himla mysigt blev det!! Det är lite fix kvar med lampan och spackla igen ett hål
 i taket där en annan krok suttit tidigare, men det tar jag vid senare tillfälle.
*det brukar bli typ sisådär när man ledsnat på hyllan och vill göra annat, om ca: 2-3 år*

 

4 kommentarer:

Paula sa...

jättefint!

Disa E sa...

Ja, jag är jättenöjd :)

Herr Nilssons Fru sa...

Verkligen snygg. Har kollat dem några gånger tycker de är så fina. Det blev jättefint hos dig, du är verkligen proffs på inredning. Alltid så hemtrevligt o läckert hos dig.
Jag köpte en annan form av ja mer fruktfat hängande, ska visa det på bloggen vid tillfälle, lite annorlunda och originellt.
Nu är det dax för 5 km rask gång innan skidskytte på TV, vi gillar vintersport .

Kramiz

Disa E sa...

Själv ska jag iväg och sitta barnvakt en stund... det är som att springa maraton :D Nåja... nu tog jag i lite väl mycket, men det tar på orken.
Vintersport kan vara mysigt att se på, det gör vi också nu och då.
Men jag bojkottar Kina-OS. :P
Kramis tillbaka.