måndag 7 februari 2022

Städa och snart dos 3

Ny vecka och Måndag, har vi idag och gubben har åkt ut under natten för att skotta i stan.
Jenny har varit på morgonkaffet och åkte just hem till sitt och jag ska sätta igång med städ.
Det ska bäddas rent och torkas golv m.m. så man kan ligga i lugn och ro sen och vila,
om det nu blir så att jag blir sjuk även av dos nr:3, som jag ska ta imorgon.
Jag har ju blivit dålig av båda tidigare doser, så jag ställer in mig på att bli det av denna också.
Fast många som blivit dåliga av 2 första, har tydligen inte blivit det av tredje och vice versa.
Man kan bara hoppas att man inte blir det, men jag räknar bort Onsdag för säkerhets skull
och sen får man väl bli glad om det inte blir så, i stället.

Japp.. mot städet och renbäddning.

(lånad bild -free pics)

 

2 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Ja de kan vara skönt att vila även utan att vara sjuk o dålig. Hoppas du klarar den 3 bättre. Peppar peppar har jag inte reagerat på någon av dem. Skönt de. Vi bäddade rent igår, de är så skönt att krypa ner i fräscha lakan.
Jag håller alla tummar o tår att du blir symtomfri!!

Kramiz

Disa E sa...

Tack Anki. Jag har reagerat med feber och värk i kroppen efter båda tidigare, så jag räknar med att ligga Onsdag. Men det är ju bara en dag och sen är man fit for fight igen. :)
Kram!