fredag 20 januari 2023

Boostad

 Oj vad dagarna flänger iväg.
Det har varit en del att göra  i veckan. Jag har bytt till svart igen i köket t.ex och vi har varit på Ica Maxi
och storhandlat, för första gången för mig sen före jul, då jag ju inte vågat mig ut bland folk.
Men nu är jag frisk igen och bara lite hosta som hänger kvar, som kan vara i nån vecka till efter
fullgången sjukdom. Gubben och systerdottern har påbörjat tömning av svägerskans lägenhet.

Idag har jag boostat min pneumovacc och nu ska den räcka livet ut.
Så skönt! Innan var vi på LAS där gubben solar bort sin psoriasis.
Vi var in en sväng på DS också och shoppade lite. 

Innan allt det hann gubben få bromsarna bytta, tidigt på morgonen.

Idag blir det tacos med Robin och hans familj.
Det blir mys och börjar vara något av en tradition hos oss.

Och Solen... den så frånvarande solen tittar fram, även om det börjar mörkna lite smått redan.
Vid 15- tiden är det ju mörkt ute men dagarna blir sakta ljusare och ljusare.
För bara 2 veckor sedan var det ju mörkt redan nu.



Ha en go´ helg!

Inga kommentarer: