torsdag 9 februari 2023

Dags notis





Denna veckan närmar sig sitt slut och dagen ska ägnas åt tvätt igen.
Elen ligger lågt och man får passa på dom dagar att göra bort sånt.
Sängkläder, badlakan och handdukar ska snurra och stolsdynorna, som ligger och väntar på att bli rena med.
Kanske att jag orkar få ner dom vita längderna som hänger bakom dom grå i v-rumsfönstren också!?
Har gått och tittat länge på dom nu, men steget från att titta, till handling är låååååångt.
Fast halva jobbet är väl gjort att man planerar i alla fall..?!?! har jag hört.👀

Tja... vi får väl se vartåt det barkar, för dagen har jag bara börjat, tänker jag.
Mitt vad det är så struntar jag i tvätten också och gör nåt HELT annat.
På det sättet är jag ganska konsekvent... typ... ish.... eller nåt.

Nåväl.. gå och se lite nyheter ska jag i alla fall, säkert som ögat, göra,
för nu har jag surfat bra länge och grejat i JSP och klockan är redan 08:30 +.


 

Inga kommentarer: