onsdag 8 februari 2023

I städartagen

Onsdag har vi idag, hela dagen.
Min dag, så långt, har ägnats åt städning och plocka här och där.
Jag har kastat den ena buketten idag, för nu började flera av blommorna sloka och bruna färger 
kantade blombladen på nejlikorna. Krysantemum var slö och sladdrig. Inte fin alls med andra ord. 


Igår var vi på Solbacken med Felicia och shoppade lite.
Jag köpte 2 nya filtar i grått denna gången, men samma stora sköna som dom vita.



En ny grå morgonrock blev det också, så mjuk och skön.❤



Den där städningen av tvättstugan som jag skrev om härom dagen att det skulle göras.....
det blev ju inte gjort då'rå, så det är vad jag ska gå ner och göra nu, när dammet lagt sig efter tvättningen.
Då är det möjligt att andas där ner också, utan att få astmaanfall. Så.. då går jag och gör det nu.

Ha en go' Onsdag.





Inga kommentarer: