lördag 4 februari 2023

Min Födelsedag

Igår var det Fredag och min födelsedag.
Syrran Mia ringde för att gratta och sa att:
-Jag har skickat en slant, så du får skicka bilder sen och visa vad jag köpte åt dig.
Och vad köpte hon då!?!? Jo fyra nya kuddar till soffan, två av vardera på fotot nedan och
2 nya innerkuddar till sängen och sådana vet ju alla hur dom ser ut, så dom behövs inga foton på.



Blommor fick jag också.


Först ut var Maria, som kom med en bukett vita tulpaner.



Sen kom Robin och Sinicca med flickorna och jag fick en mixbukett med div, vitt...



Och sist kom Jenny och Jonas med denna buketten.
Det är inte så svårt att gissa vilka färger jag gillar. :D


Det var en mysig dag, som vi tillbringade förmiddagen med Felicia och var på Solbacken.
(Hon fick också silverringen med sin mors fingeravtryck på som hon och gubben hämtade innan.)
Vi handlade hem tårta och fika och hemma åt vi och drack kaffe.


När Felicia sen åkte hem, for jag och gubben iväg på stan för att hämta hem kinamat.
4 små rätter, som vanligt på min födelsedag. Och det var så gott, fast jag orkade inte så mycket
eftersom vi just ätit tårta. Men så blev det ju rester kvar till idag, som jag gladeligen ska äta.
Ja, det var en riktigt mysig födelsedag med nära och kära och gott att äta.

Idag ska det bäddas rent och städas både uppe och nere och tvätt ska få snurra i tvättmaskinen.
Vad övrigt denna Lördagen sen bjuder på, får vi se.. skidåkning säkerligen!


Ha en fin helg!





Inga kommentarer: